Més que una Penya. 50 anys de la Penya Barcelonista Montgrí i Comarca

Inauguració exposició

divendres, 25 d’octubre | 19:30 h

El 28 de novembre de 1974 es fundava oficialment la Penya Barcelonista Montgrí i Comarca. Ara en fa cinquanta anys i, des del Museu de la Mediterrània, ho recordem amb una exposició que convida a rememorar alguns dels moments més importants dels 50 anys de la Penya Barcelonista.

Una exposició que, tot repassant el mig segle de vida d’aquesta entitat, ens recordarà vivències, històries i activitats de tot el municipi i de molts torroellencs. I és que la Penya Barcelonista, més enllà de fomentar el barcelonisme, ha destacat per la seva vessant cultural, esportiva i de compromís social amb Torroella de Montgrí i la comarca.

L’exposició ens recordarà com varen ser els primers anys de la penya, els locals socials que ha tingut, els desplaçaments arreu d’Europa,... però també activitats com les havaneres i les sardinades de l’Estartit, les primeres seccions d’handbol, voleibol i atletisme de casa nostra o el paper que vàrem tenir per retornar les senyeres al Camp Nou desprès de la dictadura.

La Penya Barcelonista és una entitat viva i lligada a l’entremat social del municipi que, cinquanta anys desprès de la seva fundació, és més viva i forta que mai.

Divendres
oct
Memòria fotogràfica
Documentem el fons d'imatges del Museu