"El futur d'Europa i el món"

Universitat Europea del Consell Català del Moviment Europeu

divendres, 4 d’octubre | 16:30 h

Inscripcions: Omplint el formulari

Organitza: Consell Català del Moviment Europeu

Col.labora: Generalitat de Catalunya-Departament d'Acció Exterior i Unió Europea, Diputació de Girona, Ajuntament de Torroella de Montgrí, Europe Direct Girona, Universitat de Girona-Centre de Documentació Europea, Parlament Europeu-Oficina a Barcelona, Comissió Europea, Museu de la Mediterrània

Sota el nom “El futur d'Europa i el món”, tindrà lloc els propers 4 i 5 d’octubre de 2024 la tercera edició de la Universitat Europea del Consell Català del Moviment Europeu (CCME)

Aquesta és la programació de la primera jornada:

Divendres 4 d'octubre de 2024

16.45 h – 17.00 h – Benvinguda a la Universitat Europa del CCME a càrrec de Susanna Rivero Baughman, secretària general del CCME

17.00 h – 18.30 h – Workshop “Construint un futur sostenible: Idees i propostes joves per a les institucions europees”. Dinamitzador: Arnau Queralt i Bassa, director del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de Catalunya

Organitzat en col·laboració amb el projecte Youth 4 Green ERF, del qual és coordinadora l’AECT Euroregió Pirineus Mediterrània.

18.30 h – Inauguració Universitat Europa del CCME

• Jordi Colomí Massanas, alcalde de Torroella de Montgrí
  • Jordi Xuclà i Costa, president del CCME
  • Miquel Noguer i Planas, president de la Diputació de Girona (TBC)
  • Jaume Duch i Guillot, conseller d'Unió Europea i Acció Exterior de Catalunya (TBC)
  • Xavier Ferrer Junqué, president d’honor del CCME

Podeu consultar la programació de la segona jornada a l'enllaç

Consell Català del Moviment Europeu

El CCME és una associació pluralista i independent formada per col·lectius i persones físiques que desenvolupa les seves activitats europeistes dins de l’àmbit territorial de Catalunya. Està integrada per una àmplia representació de la societat catalana: partits polítics, organitzacions empresarials, organitzacions sindicals, ajuntaments, universitats, associacions econòmiques, professionals i acadèmiques que són el reflex de la pluralitat professional, ideològica i política de la societat civil d’Europa, treballant conjuntament en la construcció d’una Europa unida.

Divendres
oct
Olianus, entre el Ter i el Montgrí | © Ferran Codina
Ullà, un poble amb molta història