“Memòries d’un Nàufrag", de Bonaventura Durall-Aulet

Exposició fotogràfica

Del dl. 02.09.24 al dl. 30.09.24

Organitza: Foto Torroella

Amb el suport de: Ajuntament de Torroella, Diputació de Girona, INSPAI (Centre de la Imatge Diputació de Girona), Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Col·labora: Museu de la Mediterrània

“Memòries d’un Nàufrag" és un recull d'imatges creades durant les íntimes passejades per la meva estimada Costa Brava.

Imatges d’indrets que evoquen figures imaginàries, ombres misterioses, sovint representades a través de les absències i els buits, al·legòriques d’un naufragi.

Els verds i els blaus s'expressen en tons grisos, sovint molt foscos, gairebé negres.

Mentrestant, la suavitat de la sorra contrasta amb la duresa de les roques, com expressant que la vida és això, tranquil·litat i lluita, pau i guerra, sorra i pedres. Aigües calmades i mar agitada. Suaus senders i penya-segats inaccessibles. Natura viva. Natura que s'aferra a la vida. Natura morta.

Aquest és un íntim viatge introspectiu on exploro el paisatge com a mirall on reconèixer les meves pròpies pulsions i emocions.

“L’oblit del joc”, de Guillem Vidal
Exposició fotogràfica
Del dc. 31.07.24 al dg. 01.09.24
Exposicions temporals