"Més enllà de les ombres", amb Música Nua

Durada: 75 minuts

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Música Nua ens presenta un viatge sonor molt emocionant que, a través de les cançons, ens farà connectar amb tots aquells sentiments que des de sempre la humanitat ha amagat rere les ombres de la seva pròpia consciència. La música vocal de tots els temps n’és testimoni i és per això que els quatre cantants ens conduiran, a través de la polifonia, a conèixer un repertori d’allò més divers que va des de les cançons tradicionals catalanes fins als deliciosos madrigals del renaixement anglès, passant per l’emotiva sonoritat d’autors del segle XX.

Fitxa artística: Alba Bosch, soprano; Glòria Garcés, mezzosoprano; Eduard Mas, tenor; Joan Rigat, baríton

Capvespres musicals. El cicle de concerts dels Capvespres Musicals és una proposta que us convida a endinsar-vos en la música d’arrel, íntima i apassionada, al recés de la marinada mediterrània i del sol de ponent. Tres propostes personals molt interessants de l’escena actual de la música d’arrel que la transporten a un altre nivell.

Divendres
ago