"El cuplet català", amb Betzuca

Durada: 75 minuts

Activitat gratuïta

Organitza: Museu de la Mediterrània

Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona

Tal com feien els músics d’abans, les dues integrants de Betzuca, Núria Lozano i Carol Durán, porten la música i la festa dins les fundes dels seus instruments: un acordió diatònic i un violí. Una formació de butxaca que les ha portat a recórrer tota la geografia catalana. A partir del repertori i la sonoritat dels músics que havien fet ballar als pobles dels Pirineus, viatjarem a altres cultures del món que també s’han deixat captivar per la bona compenetració tímbrica d’aquests dos instruments i la seva portabilitat i ens endinsarem en el món del cuplets dels anys 20.

Fitxa artística: Núria Lozano, acordió diatònic i veu; Carol Durán, violí i veu

Capvespres musicals. El cicle de concerts dels Capvespres Musicals és una proposta que us convida a endinsar-vos en la música d’arrel, íntima i apassionada, al recés de la marinada mediterrània i del sol de ponent. Tres propostes personals molt interessants de l’escena actual de la música d’arrel que la transporten a un altre nivell.

Dijous
ago