Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Programes Pedagògics de la Diputació de Girona
El proper curs 2018-2019 s’aplicarà un nou procediment en el sistema de reserva de subvenció de les activitats del Museu de la Mediterrània que formen part dels Programes Pedagògics de la Diputació de Girona.

Aquest canvi el promou la Diputació i ve motivat per la voluntat de donar més èmfasi a la relació directa entre aquest ens i els centres escolars de la província, els quals sou els
principals beneficiaris de les subvencions del programa.

L’ objectiu principal és que els centres educatius feu la sol·licitud de subvenció mitjançant el web dels Programes Pedagògics (www.programespedagogics.cat), i no a través del museu, com s’havia fet fins ara.

Abans de fer una sol·licitud, però, els centres educatius haureu de contactar amb l’àrea educativa del Museu de la Mediterrània per confirmar que el dia i hora que escolliu estigui disponible per fer l’activitat i perquè us facilitin el número de reserva, tant si es tracta del programa «Indika», de patrimoni cultural i educació, com del programa «Del mar als cims».

A continuació trobareu adjunt, el detall del procediment que haureu de seguir a partir del dia 3 de setembre de 2018, data en què es posarà en funcionament el nou sistema de sol·licitud d’activitats pedagògiques subvencionades per la Diputació de Girona.

Les reserves de les activitats dels centres educatius es controlen i gestionen des del servei administratiu corresponent de cadascun dels programes: des del Servei de Cooperació Cultural per al programa «Indika» i des del Servei de Medi Ambient per als programes «Del mar als cims» i «Tallers ambientals». Per tant, estaran a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta que tingueu en el moment de fer la sol·licitud.

Per qualsevol pregunta o aclariment poseu-vos en contacte amb l’àrea educativa del Museu de la Mediterrània i us informarem.

Descarrega el document per realitzar la sol·licitud