Desembre 2018
week 48 1 2
week 1 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Activitats de Nadal al Museu de la Mediterrània
Anunci ADA activitats NadalEl Museu de la Mediterrània presenta les activitats per aquest Nadal, en el marc de la campanya de Nadal als Museus de la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines.

Us convidem a gaudir en família del Museu de la Mediterrània per les festes de Nadal.
Veniu i participeu a les activitats que us tenim preparades!

Totes les activitats són gratuïtes però cal inscripció prèvia perquè hi ha places limitades.

PessebreEL PESSEBRE DE JOSEP MIR
Edició especial 10è aniversari
Del 30 de novembre al 2 de febrer de 2019

Al Museu de la Mediterrània cada any es munta un pessebre amb l’escenari inconfusible del territori del Baix Ter amb el Montgrí de fons.

Aquest any serà especial i és que farà deu anys que en Josep Mir, i una colla d’ajudants, realitzen un gran esforç per sorprende’ns amb un pessebre monumental, diferent i original.

Una efemèride que es celebrarà amb moltes sorpreses i amb més majestuositat que mai.

Taller Cuina NadalencaTALLER DE CUINA NADALENCA

Diumenge 23 de desembre de 2018, a les 10.30 h

Ens endinsem en els dies de festes nadalenques i volem que els més petits de casa també participin en l’elaboració dels menús. A partir dels ingredients principals de la dieta mediterrània elaborarem unes receptes per posar a la taula aquest dies de festa.

A partir de 6 anys

Visita AtrapasonsLA FANTÀSTICA HISTÒRIA DE L’ATRAPASONS
Divendres 28 de desembre de 2018, a les 18.00 h

Us convidem a fer una passejada única per descobrir la Mediterrània amb els 5 sentits. A través de contes, música i sorpreses, ens endinsarem en un mar d’emocions. T’apuntes a aquest viatge?

Edat recomanada de 3 a 8 anys

Taller egagròpilesTALLER D’EGAGRÒPILES

Dimecres 2 de gener de 2019, a les 11.00 h

Sabeu que al nostre parc natural hi habiten diferents aus nocturnes? Les coneixeu? Us volem ensenyar les diferents espècies que hi ha, les seves característiques i els seus cants.

També investigarem la seva alimentació a partir d’egagròpiles (les regurgitacions de les aus). Amb pinces, pinzells i lupes podrem descobrir els animals dels quals s’alimenten els rapinyaires nocturns.

Edat recomanada de 8 a 14 anys

Visita Sons de la MediterràniaELS SONS DE LA MEDITERRÀNIA

Divendres 4 de gener de 2019, a les 18.00 h

Us proposem una visita dinamitzada a l’exposició permanent del Museu de la Mediterrània on creareu una partitura, imaginària, omplint un pentagrama de notes musicals mediterrànies.

Edat recomanada de 3 a 8 anys