Gener 2019
week 1 1 2 3 4 5 6

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Agenda d'Activitats del Parc Natural fins el mes de juny
Activitats ParcCompartim l'agenda d'activitats del Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter, on el Museu de la Mediterrània hi participa activament en el desenvolupament i execució de les activitats, com empresa que va guanyar la licitació d'aquests serveis.

La nova agenda inclou visites guiades de descoberta del nostre patrimoni natural i cultural, senderisme interpretatiu, tallers familiars pensats per compartir i gaudir amb els nens, activitats guiades de descoberta del mar, recull les fires i festes del territori, proposa una jornada de treball voluntari amb el Parc i inclou la primera activitat inclusiva de l’agenda.

Hi trobareu totes les activitats ordenades cronològicament i per tipologia i informació concreta de cadascuna sobre el grau de dificultat, el municipi, el punt de trobada, la durada i l’organitzador.

No us ho perdeu i apropeu-vos al parc!