Juny 2018
week 22 1 2 3
week 26 25 26 27 28 29 30

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
“Tempo: movimento o pausa” de Laura Bergillos obre el cicle Camins Propers al Museu
Foto Expo Laura BergillosLaura Bergillos, premi d’Art Jove Inund’Art, obre el nou cicle d’exposicions d’Art Contemporani «Camins Propers 2018» al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, divendres 23 de febrer a les 19 h, amb la inauguració de l’exposició “Tempo: movimento o pausa”, que podrà visitar-se fins al 2 d’abril de forma gratuïta.

El Museu de la Mediterrània acull aquesta exposició gràcies a la col·laboració de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, d'Inund'ART, l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí i el Museu de la Mediterrània, que té per objectiu mostrar els treballs de joves creadors.

A través d’aquesta exposició, Laura Bergillos ens vol oferir un «instant» un espai contemplatiu que convidi a l’espectador a la reflexió i el diàleg; a la meditació i l’observació a través de les seves instal·lacions minimalistes realitzades amb teixits volàtils i vibrants.

El cicle “Camins Propers 2018”, a cura de l’artista Mar Serinyà, acollirà diferents artistes que exposaran entre els mesos de febrer a octubre a l’Espai Montgrí del Museu de la Mediterrània. El cicle s’inicia amb “Tempo: movimiento o pausa” de Laura Bergillos (Premi d’Art Jove); i serà seguit per “Paisatges per anticipació” de Pierre D. La; “Lloc memòria i salicornies», d’artistes que formen part del Projecte Life Pletera, comissariat per Martí Peran; “Ocells al cap”, performance vincular relacionada amb l'exposició: “A l'entorn del cos”, de l'Artista Denys Blacker que es farà al Bòlit, Centre d'Art Contemporani de Girona; “SALVS.IVGERUM”, de Pere Bellès i acabarà amb “Un tren pot atrapar un altre”, d’Àlex Nogué, en el marc de les exposicions viatgeres de la Diputació de Girona.