Setembre 2018
week 35 1 2

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
El pessebre té premi! - Concursos oberts
Cartell concurs Insta webEntorn del Pessebre de Josep Mir instal·lat al Museu, com cada any, s'han obert tot un seguit de concursos adreçats a tots els públics. Vine i participa-hi!

En els concursos hi poden participar-hi des dels més petits de casa, pintant un dibuix relacionat amb el Nadal, fins als adolescents que hauran de contestar unes preguntes d’un qüestionari amb preguntes relacionades amb el pessebre de Josep Mir, i finalment un darrer, adreçat a tots els usuaris d’Instagram, a partir de 15 anys, que comparteixin les seves fotos del pessebre.

Els participants al concurs d'Instagram hauran de posar títol a la fotografia, preferiblement identificatiu del lloc o esdeveniment fotografiat, incloure el hashtag #pessebretorroella i etiquetar a la imatge l’usuari del Museu de la Mediterrània @museumediterrania. Consulta les bases.

Les categories als concursos amb propostes diferents per a cada nivell d'edat són:
- De 0 a 5 anys: pintar un dibuix i dibuixar la figura del pessebre que més els hi hagi agradat.
- De 5 a 8 anys: pintar un dibuix i respondre a unes preguntes sobre el pessebre.
- De 9 a 14 anys: respondre un qüestionari sobre el pessebre i dibuixar una figura del pessebre .
- A partir de 15 anys s'obre un concurs fotogràfic mitjançant l'aplicació Instagram.