Setembre 2018
week 35 1 2

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Taller de Nadal amb fibres vegetals
Taller fibres vegetalsEl Museu de la Mediterrània vol apropar l’ofici de cisteller a tothom, organitzant un Taller de Nadal amb fibres vegetals de caire familiar, diumenge 17 de desembre de 11 a 13 h, on s’elaboraran objectes nadalencs amb fibres vegetals autòctones.

El taller serà impartit pels artesans cistellers locals, Josep Mercader i Magda Martínez. Durant la realització del taller podrem experimentar el treball d’una matèria natural amb les nostres mans i sentir-nos cistellers per un dia. Aprofitem la proximitat de les festes nadalenques i creem un motiu de decoració festiu!

Un taller adreçat a nens i nenes a partir de 6 anys. Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar. L’activitat està inclosa dins les activitats de Nadal del Museu de la Mediterrània dins el programa #NadalalMuseu de la Xarxa de Museus de les Comarques Girona!

Aquesta activitat és gratuïta però hi ha places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o al correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la . Tots els menors d’edat cal que vagin acompanyats d’un familiar.