Febrer 2018
week 9 26 27 28
Petits exploradors al Museu! - Activitat Familiar -
El petit Museu imatgeEl Museu de la Mediterrània us convida diumenge 15 d’octubre, a una passejada única pel museu. A partir de les 11h del matí i de la mà d’un personatge molt especial, els més petits iniciaran una aventura per la Mediterrània amb els “cinc sentits”.

Contes, música i algunes sorpreses ens acompanyaran en aquest viatge tan peculiar. Una autèntica immersió en un mar d’emocions. Us hi apunteu?

Aquesta activitat familiar es gratuïta, prèvia inscripció. El recorregut té una durada aproximada d’una hora i l’edat recomanada és de 3 a 8 anys, que caldrà que vagin acompanyats d’un adult.

Es tracta d’una visita teatralitzada a càrrec de La Minúscula, una companyia teatral professional amb àmplia experiència en teatre infantil. L'objectiu és realitzar una visita al museu d’una manera lúdica per despertar la curiositat dels més menuts, a través de tots els sentits.

Aquesta visita teatralitzada s’inclou dins el cicle “El petit museu”, activitats organitzades pel Museu de la Mediterrània pensades per realitzar en família.

Inscripcions: 972 755 180 o a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la