Setembre 2017
week 35 1 2 3
week 39 25 26 27 28 29 30
Vine a conèixer el Centre de Documentació del Museu!
foto visita CD museuHeu utilitzat mai el Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània? Sabeu com s’hi treballa? Voleu conèixer quins documents interessants del territori podeu consultar?

El Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània pretén obrir més l’equipament a la ciutadania. Per aquest motiu, a partir d'ara s'ofereix l’oportunitat de realitzar-hi visites guiades. En elles, la responsable del centre us explicarà quina feina es desenvolupa, us mostrarà quins documents es poden consultar i us descobrirà com aquest equipament us pot ser d’utilitat.

Podeu concertar les visites trucant al telèfon 972 75 51 80 o per correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Aquestes visites comentades volen posar en valor també aquest equipament que s’està posicionant com un dels més importants a Catalunya en matèria de música, sobretot de sardana, i que també realitza les funcions de Centre de Documentació del Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter.

Les visites van destinades a tot el públic en general i tindran una durada d’uns 45 minuts, unes visites que s’acabaran amb la consulta d’alguns dels materials més interessants i curiosos del Centre de Documentació. Estudiants, investigadors, grups i entitats interessats en la temàtica específica del nostre fons ens podeu demanar visites més específiques i ens adaptarem a les vostres demandes.

Centre de Documentació del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter

El Centre de Documentació del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter és l’eina per a l’estudi, la recerca, la gestió del territori del massís del Montgrí, les illes Medes i la plana del Baix Ter. Posa el seu accent en la difusió d’aquesta informació a la societat. A part d’aquest eix territorial, el Centre de Documentació té un altre eix que és la música, concretament la sardana.

El fons del Centre de Documentació conté treballs inèdits i de recerca, monografies, publicacions periòdiques, fullets, documents audiovisuals, partitures de sardanes, un important arxiu fotogràfic...

A més de publicacions periòdiques d’àmbit local, el Centre de Documentació també té a disposició dels usuaris/àries els Estudis del Baix Empordà, la revista Gavarres, la Revista del Baix Empordà i les revistes El Castell i País Petit de Bellcaire d’Empordà i Verges respectivament.