Desembre 2017
week 48 1 2 3
Segona edició dels Capvespres Musicals del Museu
ADA Capvespres musicalsEl Museu de la Mediterrània organitza la segona edició del cicle de concerts Capvespres musicals. Amb aquesta proposta el museu us convida a endinsar-se en la música d’arrel, íntima i apassionada al recés de la marinada mediterrània i del sol de ponent.

Enguany, podrem gaudir de tres concerts únics gratuïts, a la terrassa del Museu.

Torna la música al Museu! En aquesta segona edició dels Capvespres Musicals us presentem tres propostes molt especials: Carles Dénia ens acostarà al repertori tradicional valencià, Mirna Vilasís cantarà poemes de Montserrat Abelló, i escoltareu la veu lliure i enèrgica de la jove aranesa Alidé Sans.

El dimarts 1 d’agost, Carles Dénia, acompanyat per l’excel·lent guitarrista Pau Figueres, ens oferirà una fusió jazz, flamenc i música tradicional que ha anomenat “Carles Dénia a 2”.

El dimecres 9 d’agost, “Espero meravelles”, recull de poemes de Montserrat Abelló a la que hi ha posat veu i guitarra Mirna Vilasís i Xavi Múrcia.

I, per tancar el cicle, el dimecres 16 d’agost la cantautora aranesa Alidé Sans, acompanyada pel guitarrista Paulin Courtial, ens sorprendrà amb una repertori únic de cançons en occità titulat “Eth paradís ei en tu”.

Tots aquests concerts tindran lloc a les 20 h a la terrassa del pati del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí.