Febrer 2018
week 9 26 27 28
Inici de l'Empordà Canta amb la conferència "La creació coral a la Catalunya d'avui"
logo1 xarxes copiaEl dijous 29 de juny a les 19 h es donarà el tret de sortida de L'Empordà Canta amb la conferència inaugural: "La creació coral a la Catalunya d’avui. L’obra dels nostres compositors com a retrat d’un nou capítol en la història dels cors catalans". A càrrec d’en Josep Vila i Casañas, Director i Compositor, professor de Direcció de cor a l’ESMUC, a l'auditori del Museu de la Mediterrània.

Aquest cap de setmana tindrà lloc la segona edició de L’Empordà Canta a Torroella de Montgrí, que neix amb l’objectiu de posar en valor el cant coral com un patrimoni cultural immaterial molt característic de la cultura popular i tradicional a Catalunya. Amb l’eslògan “Viu la veu a Torroella de Montgrí”, es proposa un cap de setmana ple d’activitats relacionades amb el cant: trobades de cors joves i infantils, tallers de música i veu, visites guiades amb animació musical, exposicions, concerts, etc.