Octubre 2017
week 39 1
week 44 30 31
Inauguració exposició "Epigènesi", de Guillermo Basagoiti
Basagoiti cartell internetAquest dissabte 6 de maig a les 18h s'inaugura l'exposició Epigènesi, de Guillermo Basagoiti que es podrà veure al Museu de la Mediterrània del 6 de maig al 10 de juliol.

Epigènesi és un projecte escultòric molt contundent on Bassagoiti busca que l'espectador es retrobi una sensació perduda, una sensació de benestar antiga.

L'autor no deixa d'investigar i adapta la seva obra a cada l'espai expositiu, enriquint amb progressos el seu treball d'investigació.

Guillermo Basagoiti (Madrid, 1972), autor autodidacte reconeix les seves arrels de manera fulminant. Les sent, mira i observa, compara i expressa. Tot i això, en el seu procés creatiu es deixa endur per la passió, traient, tallant i acoblant en una obra que és fi reflex d’aquella Astúries que el veié créixer, boscs i humitats que inspiren la seva contundència, el seu cromatisme i uns talls directes, sincers i nets.

Com l'artista diu:

(...) Treballo per projectes. Crear és, en primera instància, la transformació d’un impuls. M’interessa el saber intrínsec de cada peça, de cada acte creatiu. Per a això, creo un llenguatge propi amb el què poder expressar una idea concreta. Desenvolupo els projectes tirant d’un fil conductor, de forma intuïtiva i inconscient una peça em duu a la següent, tant a través de l’impuls com de la reflexió que aquesta m’atorga (...)

L'exposició compte amb la participació del poeta Agustí Oliveras.

Trobareu informació complementaria a l'Espai Montgrí.