Setembre 2017
week 35 1 2 3
week 39 25 26 27 28 29 30
Celebració del Dia Internacional de l'Art
LA FELICITAT INCONSCIENT poEl Museu de la Mediterrània celebra el proper dissabte 8 d'abril el Dia Internacional de l'Art amb la inauguració de dues exposicions a les 17.30h. Les dues exposcions, en aquest cas de fotografia són "La felicitat inconscient" de Carles Palacio i "Mentawai, Progrés o retrocés" de Marina Calahorra.

"La felicitat inconscient" de Carles Palacio és una exposició de bells retrats fotogràfics de nens i nenes en blanc i negre que ens mostren una amarga realitat com és la de les persones migrades sense papers que es troben a un centre ocupat de Perpinyà. Carles Palacio va ser el guanyador de la Menció d'Art Jove 2016 del Festival Inund'ART.

"Mentawai, Progrés o retrocés" de Marina Calahorra es tracta d'una exposició per mitjà de les quals deixa constància del canvi de la vida que ha experimentat recentment una tribu indígena arran de la presència d'un grup islàmic a l'illa on habiten, a l'Indonèsia. Aquest és el projecte guanyador de la catorzena edició del cicle Joves Fotògraf(e)s de les Comarques Gironines, impulsat per INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona.

La inauguració serà conjunta de les dues exposicions a les 17.30h

Així mateix per tot aquell que vulgui celebrar el Dia Internacional de l'Art d'una manera diferent pot apuntar-se a la caminada creativa a l'alba que es realitzarà el diumenge 9 d'abril a les 5.30 del matí i que tindrà un recorregut des del pont del Ter fins a la Gola del Ter. Les inscripcions s'han de realitzar a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Riu cartell modificat