Maig 2017
week 22 29 30 31
Arriben les XII Trobades de Música Mediterrània carregades d'activitats!
Cartell activitats XII Trobades de Música MediterràniawebEl Museu de la Mediterrània, organitza aquest cap de setmana, divendres 31 de març i dissabte 1 d'abril,  les XII Trobades de Música Mediterrània, a Torroella de Montgrí sota el lema “Un mar d’exilis”.  Les Trobades de Música pretenen posar en valor la riquesa cultural i humana que aporta qualsevol persona que arriba a casa nostra havent abandonat tot el que tenia.

Consulta tota la informació de les activitats a: www.trobadesdemusica.cat

Les Trobades són formació, amb una oferta de 10 tallers diferents al Museu de la Mediterrània, però també les Trobades ocupen el carrer amb activitats gratuïtes obertes a tothom i el seu punt àlgid serà el dissabte 1 d’abril a la plaça de la Vila, amb l’Illa Cultural i la plaça dels Dolors amb una Trobada d’Esbarts Infantils organitzada pel Grup Montgrí Dansa. (En cas de previsió meteorològica adversa les activitats de la Plaça de la Vila es traslladaran al vestíbul de l’Espai Ter i les de la Plaça dels Dolors al Cine Petit.

La música també és protagonista aquest cap de setmana amb 3 concerts en el marc de les Trobades; divendres 31 de març a la Sala de Torroella (23.30h) amb Newroz Kurdistan, amb Gani Mirzo & Ibrahim Keivo; dissabte 1 de març concert gratuït a la plaça de la Vila (19h) de música palestina amb NaVil i el fi de festa amb el concert a l’Espai Ter (21h) de BGKO- Barcelona Gipsy Balkan Orchestra.