Maig 2017
week 22 29 30 31
Curs d’observació d’ocells al Parc Natural
Curs ornitologia. Autor Albert BurgasEl Museu de la Mediterrània organitza, de març a abril, un curs d'observació d'ocells dins l'àmbit del Parc Natural. Una posibilitat única per descobrir i conèixer molt millor els ocells del Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter.

Un curs d'ornitologia que s’adaptarà al nivell dels inscrits que hi hagi i centrat en les espècies d’aus que trobem a casa nostra i que es repartiria en sessions teòriques i sortides de camp. Amb aquest curs volem donar a conèixer els valors ornitològics del parc i aportar eines per facilitar que la gent s’introdueixi i es perfeccioni en el món de l’ornitologia.

El curs, que té un cost de 35 €, l'impartirà el reconegut ornitòleg torroellenc Albert Burgas. Hi ha previstes varies sessions teòriques i pràctiques.

Curs ornitologia. Autor Albert Burgas 3• Xerrada 1: 10 de març, 19.30h - Introducció
• Sortida 1: 11 de març - tot el matí - Aiguamolls del Baix Ter
• Xerrada 2: 17 de març, 19.30h - Ocells de la plana i la muntanya
• Sortida 2: 18 de març - tot el matí – Ocells al massís del Montgrí
• Sortida 3: 1 d’abril - tot el matí - Les Dunes, espècies forestals i cants d’ocells

Inscripcions:
Al Museu de la Mediterrània a través del correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

El Museu de la Mediterrània organitza aquest curs amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Girona i el mateix Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter.