Setembre 2017
week 35 1 2 3
week 39 25 26 27 28 29 30
Activitats gratuïtes de Nadal al Museu de la Mediterrània
Nadalalmuseu3El Museu de la Mediterrània proposa activitats gratuïtes per gaudir aquests dies amb la família. Visites, tallers i sortides per descobrir territori, adquirir coneixements i fer teu el museu!

Apunteu-vos-hi, aquest Nadal la teva aventura comença al museu!

Visita cantada al Museu de la Mediterrània
Dimecres 28 de desembre i dilluns 2 de gener, a les 18h
T’agradaria descobrir el museu d’una manera diferent? Conèixer quins són els sons i les músiques de la Mediterrània? Esteu preparats per cantar i ballar? Veniu a fer una visita musicada al museu acompanyats de la glosadora Mireia Mena.

Taller “Estrelles i planetes”
Divendres 30 de desembre, a les 12h
Et proposem un taller per sortir del museu i viatjar per l’univers tot descobrint, galàxies, constel·lacions, estrelles i planetes on crearàs el teu propi planeta i te l’emportaràs a casa.

Sortida “El Castell del Montgrí, una fortalesa medieval”
Dimecres 4 de gener, a les 11h
Una caminada fins al Castell del Montgrí per conèixer la història de la seva construcció, els elements defensius i perquè resta inacabat. Una sortida on anirem descobrint els valors culturals i naturals del Parc Natural.

A més de tota aquesta programació especial, els nens i nenes, només per assistir al museu, podran participar en el sorteig de diversos premis com un Ipad, un passi familiar anual per visitar tots els museus de les comarques gironines i un cap de setmana gratuït a la Vall de Núria dins la campanya #NadalalMuseu de la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines.

Activitats gratuïtes - Places limitades - Cal realitzar inscripció prèvia: 972 75 51 80 Trobareu més informació a www.museudelamediterrania.cat