Gener 2018
week 5 29 30 31
Activitats gratuïtes de Nadal al Museu de la Mediterrània
Nadalalmuseu3El Museu de la Mediterrània proposa activitats gratuïtes per gaudir aquests dies amb la família. Visites, tallers i sortides per descobrir territori, adquirir coneixements i fer teu el museu!

Apunteu-vos-hi, aquest Nadal la teva aventura comença al museu!

Visita cantada al Museu de la Mediterrània
Dimecres 28 de desembre i dilluns 2 de gener, a les 18h
T’agradaria descobrir el museu d’una manera diferent? Conèixer quins són els sons i les músiques de la Mediterrània? Esteu preparats per cantar i ballar? Veniu a fer una visita musicada al museu acompanyats de la glosadora Mireia Mena.

Taller “Estrelles i planetes”
Divendres 30 de desembre, a les 12h
Et proposem un taller per sortir del museu i viatjar per l’univers tot descobrint, galàxies, constel·lacions, estrelles i planetes on crearàs el teu propi planeta i te l’emportaràs a casa.

Sortida “El Castell del Montgrí, una fortalesa medieval”
Dimecres 4 de gener, a les 11h
Una caminada fins al Castell del Montgrí per conèixer la història de la seva construcció, els elements defensius i perquè resta inacabat. Una sortida on anirem descobrint els valors culturals i naturals del Parc Natural.

A més de tota aquesta programació especial, els nens i nenes, només per assistir al museu, podran participar en el sorteig de diversos premis com un Ipad, un passi familiar anual per visitar tots els museus de les comarques gironines i un cap de setmana gratuït a la Vall de Núria dins la campanya #NadalalMuseu de la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines.

Activitats gratuïtes - Places limitades - Cal realitzar inscripció prèvia: 972 75 51 80 Trobareu més informació a www.museudelamediterrania.cat