Octubre 2017
week 39 1
week 44 30 31
Jornada de portes obertes per la Fira de Sant Andreu
Cartell web fira2016El Museu de la Mediterrània realitza una jornada de portes obertes en el marc de la Fira de Sant Andreu, que tindrà lloc aquest cap de setmana, dissabte 26 i diumenge 27 de novembre. El Museu obrirà ambdós dies de: 10 a 14 h i de 17 a 20 h, amb entrada gratuïta a totes les sales i exposicions.

La Fira de Sant Andreu és una veritable festa en el seu sentit més ampli i una mostra de la vitalitat cívica del nostre teixit associatiu i cultural.

El Museu de la Mediterrània col·labora cada any amb la Fira de Sant Andreu principalment amb les activitats del Pessebre de Josep Mir, que s'inaugura en el marc de la Fira el divendres 25 de novembre a les 18 h. I l'organització de la Fira en el Record, enguany dedicada als pastors i l'activitat ramadera.

L’activitat ramadera ha estat molt arrelada al nostre territori des de temps molt pretèrits i, en concret, la ramaderia ovina ha estat una activitat molt present fins no fa gaires anys. El de pastor és un ofici que està a punt de desaparèixer al nostre municipi; de fet, avui dia només en queda un en actiu. La Fira en el Record vol fer un recorregut per la història d’aquesta activitat que durant segles ha estat arrelada al nostre paisatge, i vol retre homenatge a totes aquelles dones i homes que han dedicat la seva vida al món de les ovelles.
623
FIRA DE SANT ANDREU