Abril 2018
week 13 1
week 18 30

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Conferència sobre "El projecte sèpia"
cartell can quintanaEl Museu de la Mediterrània i el Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter organitzen, divendres 11 de novembre a les 19.30 h, una conferència presentació del Projecte Sèpia a l'Empordà, que tindrà lloc a l'Auditori del Museu de la Mediterrània.

Un projecte que neix amb l’objectiu de donar resposta a la davallada de sèpies al nostre mar i revertir les seves repercussions econòmiques, socials i mediambientals. Un projecte per afavorir la reproducció de la sèpia i garantir el futur d’aquesta espècie.

La conferència, a càrrec de Boris Weitzmann tècnic del parc natural, ens explicarà com de la col·laboració entre el parc i els pescadors de la l’Estartit s’han instal·lat al mar unes ponedores que facilitaran a les sèpies llocs segurs per pondre.
També ens farà saber les últimes novetats del projecte pioner de tenir un viver a partir del ous de sèpia enganxats accidentalment a les xarxes de pesca. Un projecte totalment innovador i que es porta a terme al Parc Natural del Montgrí, les illes Medes i el Baix Ter.

foto sepia