Agost 2017
week 31 1 2 3 4 5 6
Sortida de descoberta de Montgó amb Narcís Arbusé
CalaMontgoEl Museu de la Mediterrània, un cop passat l'estiu, inicia de nou el cicle Apropem-nos al Baix Ter, amb una caminada de descoberta a Montgó, diumenge 2 d'octubre de 9 a 13 h, de mans de l'amic i col·laborador del Museu Narcís Arbusé.

Cala Montgó és l'accident geogràfic més important de tota la façana del litoral del Massís del Montgrí. Per la seva forma arrodonida s'ha apuntat la hipòtesi que podria ser una antiga dolina enfonsada, inundada i engrandida per l'acció de l'aigua del mar.

Aquesta activitat és gratuïta però hi ha places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon 972 75 51 80 o el correu electrònic:  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Narcís Arbusé ens proposa una caminada paisatgística per gaudir de l'entorn de Cala Montgó. Amb un itinerari que comença a la platja, seguint un corriol arran de mar, fins ascendir mica en mica a sobre la muntanya a Punta Milà i Punta Ventosa, miradors excel·lents amb panoràmiques a cala Montgó com a tot el litoral del Massís del Montgrí. Un espai que per la seva posició estratègica havia estat ocupat antigament per una base militar.

Caminada de dificultat mitjana, es recomana portar bon calçat, esmorzar i aigua.
Punt de Trobada: a les 9.00 h davant l’Auditori Teatre Espai Ter.
Desplaçament amb vehicles particulars fins al punt d’inici de la ruta.