Febrer 2018
week 9 26 27 28
Jordi Molina, pregoner de la Festa Major de Sant Genís
jordi molinaEns fa molta il·lusió als membres del Museu de la Mediterrània anunciar que l'amic i col·laborador Jordi Molina serà el pregoner de la propera Festa Major de Sant Genís a Torroella de Montgrí. El seu pregó serà el dimecres 24 a les 22 h en el marc del tradicional sopar popular.

Jordi Molina és un referent com a tenorista, no tan sols a casa nostra, sinó també a nivell internacional ja que, mogut per la seva capacitat d'innovació, ha desenvolupat una intensa activitat concertística pels cinc continents donant a conèixer l'instrument.

Jordi Molina col·labora amb el Museu de la Mediterrània coordinant el projecte de recuperació de la història oral dels personatges històrics de les cobles orquestres i aquest estiu ha coordinat els concerts de música d'arrel "Capvespres musicals".
Músic des dels set anys. Format als conservatoris de Girona, Barcelona i al Taller de Músics d'aquesta ciutat , i alumne avantatjat de tenora del gran mestre Ricard Vilarasau.

La seva inquietud el va portar l'any 1999 a la recerca personal de nous camins per a la Tenora. Fruït d'aquest camí és la creació d'un nou repertori per aquest instrument amb noves propostes musicals que el porten a col·laborar amb solistes i grups dels més diversos estils.

Més informació sobre Jordi Molina : www.jordimolina.cat