Desembre 2017
week 48 1 2 3
"Vins i versos dispersos" amb Mireia Mena i Carles Belda
MenaBeldawebEl Museu de la Mediterrània enceta dimecres 3 d'agost els "Capvespres musicals" a les 20 h a la terrassa del museu amb el concert: "Vins i versos dispersos", amb els glosadors Mireia Mena i Carles Belda.

Música d'arrel tradicional amb el maridatge d'excelents vins de la D.O. Empordà, amb els comentaris de l'enòloga i sommelier Marta Arenas. Una proposta musical estiuenca totalment gratuïta a la que us convidem assistir.

Com sona un vi? Quines paraules i emocions el poden acompanyar? Us convidem a gaudir d'una descoberta de la terra empordanesa a través dels seus fermentats més deliciosos, maridats amb versos dispersos, creats a partir del joc de la improvisació amb text: poesia rústica i propera, d'allò que passa en aquell precís moment. O del que sempre ha passat. Amb bouquet de nyacra, romanço, jota o rumba, segons escaigui.

Amb els glosadors Carles Belda i Mireia Mena. I per fer-nos tastar els vins, Marta Arenas.

Els propers concerts dels "Capvespres musicals" a la terrassa del Museu de la Mediterrània són: el dimarts 9 ("Soroll Blanc ", amb Carol Durán) i el dimecres 17 ("Fil de coure", amb Rusó Sala), tots ells a les 20 h de la tarda a la terrassa del pati de Can Quintana.