Agost 2017
week 31 1 2 3 4 5 6
Projecció del documental "Aiguabarreig", d'Antoni Martí
AiguabarreigEl Museu de la Mediterranià projectarà el documental "Aiguabarreig", d'Antoni Martí i la Vinagreta, dijous 21 de juliol a les 22.00 h al patí de Can Quintana, dins la VI Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic.

Aiguabarreig (40', 2014) uneix el talent del cineasta Antoni Martí i Dolors Fuster (al capdavant de la històrica Videoplay) i la creació de les dissenyadores gràfiques Marina i Sílvia Yxart (La Vinagreta) de Torroella de Montgrí.

El documental és una barreja de sensibilitats artístiques que ha donat com a resultat una vintena de peces –d'un a tres minuts– que vol ser, en paraules dels seus creadors, "un viatge extrasensorial i poètic on la imatge, la paraula i el so juguen a través del muntatge per interactuar amb l'espectador de la mateixa manera que ho fa la literatura".

Antoni Martí, cineasta prolífic com cap altre, torna a oferir una mirada lúcida al nostre entorn paisatgístic natural i humà a través d'aquest reguitzell de peces minimalistes, autèntics haikus visuals en què cap s'assembla a l'altre, però en què tots tenen com a punt en comú la voluntat de captar l'ànima d'allò intangible.

Amb aquesta tercera jornada de cinema a la fresca finalitza la participació del Museu de la Mediterrània en la VI Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic d'enguany.