Juliol 2017
week 26 1 2
week 31 31
Projecció documental "Sobrestany" de Jordi Bellapart
SobrestanyEl Museu de la Mediterrània, el proper dijous 14 de juliol a les 22h, projectarà el segon documental de la VI Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic de Catalunya. Aquesta vegada es tracta del documental realitzat pel torroellenc Jordi Bellapart titolat Sobrestany i que fa referència a la història d'aquest veïnatge.

Sobrestany (51', 2014) és un documental rodat durant la visita organitzada per l'Associació de Masos de Torroella al veïnatge de Sobrestany, en el qual hi participen antics residents d'aquest veïnatge que expliquen els seus records i vivències dels anys que hi varen viure.

També serveix per retre homenatge a Miquel del Mas d'en Bou, la família del qual va viure durant molts anys a la Torre Ferrana. En Miquel va ser un bon coneixedor de l'entorn del Montgrí i entusiasta transmissor de la memòria històrica oral d'aquest entorn.

El Museu de la Mediterrània ha programat una última sessió de cinema a la fresca el dijous 21 de juliol a les 22h.

Consulta la programació de Torroella

La Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic de Catalunya programa produccions audiovisuals relacionades amb la recerca i el patrimoni etnològic i combina filmacions amateurs antigues amb documentals i pel·lícules de ficció, totes sota el denominador comú de ser, d’una manera o altra, testimonis de formes de vida que es donen en la nostra societat.

Consulta la programació de Catalunya.