Gener 2018
week 5 29 30 31
Inauguració exposició "Imatges inesborrables"
CARTELLxarxesAquest dissabte 18 de juny (19 h) s'inaugurarà al Museu de la Mediterrània una exposició molt especial: Imatges inesborrables. Un recorregut per l'arxiu de Miquel Graells.

Aquesta és una exposició que es realitza a partir de l'arxiu d'imatges d'uns tres mil documents gràfics que fou donat al Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània per part de Miquel Graells. Ara, i a partir d'una selecció d'uns tres-cents arxius, fem una mirada al passat per descobrir els canvis viscuts a Torroella de Montgrí i l'Estartit al llarg del segle XX, un recorregut que ens evocarà records amagats, ens revelarà paratges transformats i ens presentarà personatges oblidats.

Amb aquesta exposició volem retre un homenatge a Miquel Graells, una persona que de la seva col·lecció n'ha fet una passió i gràcies a ella, i a la seva generositat de donar-ho al Museu de la Mediterrània, moltes generacions podran gaudir d'aquests imatges dipositades al Centre de Documentació.

Aquesta serà l'exposició més important d'enguany produïda pel Museu de la Mediterrània i podrà visitar-se fins al 12 de desembre.

És la primera de les exposicions que a l'entorn de la valorització de les col·leccions etnològiques i sota el títol Col·leccionant passions impulsem des del Museu de la Mediterrània com a entitat que forma part de l'Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial (OPEI) amb el suport de la Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals.

Més informació de l'exposició a l'apartat de l'Espai Baix Ter