Juliol 2017
week 26 1 2
week 31 31
Jornada: Museus locals i gestió del patrimoni en temps de crisi
Museu locals i gestió del patrimoni en temps de crisiEl Museu de la Mediterrània participa en la jornada: "Museus locals i gestió del patrimoni en temps de crisi", que tindrà lloc a l'Ecomuseu de les Valls d'Àneu, el divendres 10 de juny.

La jornada pretén posar de relleu els efectes de la crisi en la gestió dels museus locals i del patrimoni natural. Reconèixer quins canvis han patit en les seves activitats, el personal i la funció social, però també identificar els reptes de futur a nivell econòmic, social i polític. En definitiva, saber com redefinir el patrimoni en aquest context.

La presentació anirà a càrrec de Xavier Roigé (UB), Marga Sala (MHCat. Xarxa de Museus d'Etnologia) i Jordi Abella (Ecomuseu de les Valls d'Àneu). El programa es divideix en quatre sessions de moderades per Jordi Tura (MEMGA), Ferran Estrada (UB), Oriol Beltran (UB) i Jordi Abella. El matí de dissabte 11 de juny, s'ha programat com a activitat final, una visita a l'entorn de l'Ecomuseu de les Valls d'Àneu i del Parc Natural de l'Alt Pirineu.

La inscripció és gratuïta, però cal inscripció prèvia a través del correu ( Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la ), ja que les places són limitades.