Setembre 2017
week 35 1 2 3
week 39 25 26 27 28 29 30
El Centre de Documentació participa en la 2a Jornada sobre Documentació Ambiental a Catalunya
Imatge 2a Jornada sobre Documentació AmbientalEl Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània participa avui en la 2ona Jornada sobre Documentació Ambiental a Catalunya.

Amb l'objectiu d'augmentar la cooperació i donar visibilitat als fons documentals sobre medi ambient en l'àmbit català, avui dijous 26 de maig se celebra a Barcelona la 2a Jornada sobre Documentació Ambiental a Catalunya, organitzada per la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona i amb la col·laboració de l'Institut d'Estudis Catalans i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya.

El Centre de Documentació ubicat al Museu de la Mediterrània hi serà present, doncs una part molt important del seu fons és de caire ambiental, especialment tota la documentació relacionada amb el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter.

Els objectius de la jornada són:
  • Posar en comú experiències i bones pràctiques existents en centres de documentació, biblioteques, entitats, etc.
  • Augmentar la visibilitat dels fons i serveis dels centres de documentació, biblioteques i centres amb informació ambiental a Catalunya
  • Fomentar la cooperació i els intercanvis entre les diferents administracions, entitats, organismes i col·lectius que disposen de fons i d’informació de temàtica mediambiental.