Juny 2017
week 26 26 27 28 29 30
Inauguració exposició "Ànima Naturae"
Anima Naturae2.webEl divendres 15 d'abril s'inaugurarà l'exposició Ànima Naturae. Aquesta mostra presenta 6 peces audiovisuals que retraten la natura de l'Empordà en l'estat més pur. Sis poemes audiovisuals per viatjar a llocs recòndits, amagats, inaccessibles i ser espectadors de l'espectacle de la natura en espais únics i privilegiats. Sis peces visuals inspirades en l'art del haiku.

Aquests haikus audiovisuals ens faran viatjar més de 300 quilòmetres per mostrar-nos el vessant més verge i pur d'aquesta terra empordanesa que uneix la península Ibèrica, França i la mar Mediterrània. Les parades d'aquest singular viatge són el cap de Creus, el Puig Neulós, les Salines, la costa del Montgrí, els aiguamolls de l'Empordà i el coll del Faig.

El projecte va rebre una beca Agita de l'Ajuntament de Figueres i va guanyar el premi G! de comunicació del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

L'exposició s'inaugurarà el divendres 15 d'abril a les 19h, i estarà oberta fins al 30 de maig.

Les peces audiovisuals d'Ànima Naturae són del realitzador Pere Puigbert (Ventalló, 1983). Es va graduar en Realització Audiovisual i Multimèdia per l'ERAM, en Media Production per la Universitat de Northampton (Anglaterra) i va cursar un títol d'especialitat en Edició Digital no lineal per a Cine, Vídeo i Televisió a l'Institut Superior de Disseny (IDEP). Ha dirigit diversos films de ficció i documentals, ha composat bandes sonores, ha treballat en l'àmbit de la televisió, així com també en l'edició de documentals per a la productora ALEA Docs & Films.

Aquests és un projecte coproduit per l'Ajuntament de Figueres, l'Ecomuseu La Farinera de Castelló d'Empúries, la Casa de Cultura de la Diputació de Girona i el Museu de la Mediterrània.

Anima Naturae1.web