Maig 2017
week 22 29 30 31
Visita guiada i taller "Un mar de deixalles"
Un mar de deixalles webEl diumenge 28 de febrer, de 11 a 13 h, tindrà lloc la visita guiada a la mostra que tenim per les escoles "Un mar de deixalles" a l'aula educativa del museu i tot seguit realitzarem un taller pràctic a la nostra costa per conscienciar-nos de la problemàtica dels residus al mar i com podem ajudar nosaltres en el nostre dia a dia.

Els mars, aquests espais de gran riquesa natural i vida, són un medi molt fràgil i durant les últimes dècades el desmesurat volum de residus produïts per l'ésser humà s'ha convertit en una greu problemàtica.

Aquesta activitat és gratuïta i està especialment adreçada a nens i nenes a partir de 6 anys i els seus pares i mares. Tots els menors d'edat cal que vagin acompanyats d'un familiar. Cal realitzar inscripció previament, ja que hi ha places limitades. Podeu fer-ho mitjançant telèfon al 972755180 o al correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Al mar Mediterrani es calcula que hi ha entre 1000 i 3000 tones de plàstic. Només amb una major conscienciació per part de tots ajudarem a salvar un dels actius més imprescindibles del nostre planeta. Des del Museu de la Mediterrània us proposem una activitat familiar adreçada a grans i petits per fer-nos veure que aconseguir que el mar, la platja i el litoral estiguin nets és una responsabilitat que hem d'assumir individual i col·lectivament cada un de nosaltres.