Agost 2017
week 31 1 2 3 4 5 6
Nova sessió del projecte Memòria Fotogràfica

projectememoriafotograficaEl Museu de la Mediterrània organitza dijous 1 de juny de 17 a 18.30 h, un nova sessió
del projecte "Memòria Fotogràfica", amb la col·laboració de la llar de jubilats El Recer de Torroella de Montgrí.

L'objectiu del projecte "Memòria Fotogràfica" és documentar la memòria històrica del territori a partir dels records que evoquen als participants les fotografies d'altres èpoques que recullen persones, activitats, paisatges o indrets i de les aportacions dels assistents. D'aquesta manera poder augmentar la quantitat i la qualitat de la informació recollida en el fons fotogràfic del Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània.

Aquestes sessions, que tenen lloc a la Llar de Jubilats El Recer, són gratuïtes i obertes a tothom i són dirigides i dinamitzades pel Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània.

Crida per aportar fotografies

Amb l'objectiu de comptar amb un bon nombre d'imatges sobre aquestes temàtiques, l'organització fa una crida perquè tothom qui en guardi i ho desitgi les porti al Centre de Documentació del Museu de la Mediterrània on seran digitalitzades i retornades als propietaris.