Desembre 2018
week 48 1 2
week 1 31

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Vista mensual
Cercar
Som Cultura. Visita guiada “La guerra de l’arròs: una història de novel·la”
Dissabte, 3. Novembre 2018, 12:00
3 de novembre Guerra arròs2El Museu de la Mediterrània forma part del Club de Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Des de fa tres anys, aquest club organitza el mes de novembre el “Som Cultura”. Aquesta és una acció que pretén estimular l’interès i el consum cultural tant dels habitants locals com dels visitants, sorprendre amb propostes culturals innovadores i reivindicar el patrimoni monumental, artístic i tradicional de les comarques gironines. Des del museu us oferim la visita guiada “La guerra de l’arròs: una història de novel·la”:

Estem a principis del 1899 i dos pobles veïns de l’Empordà, Torroella de Montgrí i Pals, estan a punt d’iniciar un veritable enfrontament social. La causa, una llarga problemàtica, el conreu de l’arròs. Recorreu amb nosaltres els carrers i palaus de Torroella i descobriu una història d’enveges, fam, epidèmies i dos personatges enfrontats que van néixer a la mateixa casa.

Completa la visita guiada amb el pack gastronòmic de l'arròs al restaurant del Palau Lo Mirador.

Més informació: www.museudelamediterrania.cat
Visita guiada 5 € - Visita guiada més menú de l'arròs 30 €
Places limitades, per aquest motiu cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon
972 75 51 80 o al correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la .

Organitza: Museu de la Mediterrània, SB Creacions i Palau Lo Mirador
Localització : Museu de la Mediterrània