Gener 2019
week 1 1 2 3 4 5 6

Vols estar al corrent de les activitats que fem?

* elements requerits
Vista mensual
Cercar
Torroella Quiz
Dijous, 23. Agost 2018, 20:30
Torroella quiz
Accepta el repte, fes un equip amb els teus amics, familiars o companys de feina i participa en el ‘Torroella Quiz’. Un trivial per equips, popular i festiu, on passareu una nit d’estiu diferent i podeu sortir com els que més sabeu de Torroella i l’Estartit. Una manera diferent de començar la Festa Major!

El Museu de la Mediterrània i la Biblioteca Pere Blasi organitzen, en el marc de la Festa Major, el “Torroella Quiz”. Es tracta d’un trivial de caràcter popular, on els participants hauran de respondre una sèrie de preguntes, distribuïdes en tres rondes eliminatòries. Les preguntes aniran sobre diferents aspectes de Torroella iTorroella Quiz 01 l’Estartit: història, esports, cultura,... Una activitat de caràcter lúdic, on diferents equips compatiran per demostrar qui en sap més de cultura general del territori.

Una nit d’estiu diferent per divertir-se i aprendre sobre Torroella, tot conduïda per Eduard Batlle, basada en el popular pub quiz britànic.

Per participar haureu de formar un equip, de 4-6 jugador/es, amb una edat recomanada de més de 14 anys.

Inscripcions fins el 21 d’agost (amb un màxim de 10 equips participants): Envieu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la el nom del vostre equip, el nom dels participants, les edats i un telèfon de contacte.

L’activitat serà el dijous 23 d’agost a les 20’30h i es portarà a terme al pati de Can Quintana.

Activitat gratuïta.
Localització : Pati de Can Quintana