Febrer 2018
week 9 26 27 28
Vista mensual
Cercar
Inauguració "Els Paisatges a la taula"
Divendres, 28. Abril 2017, 20:00
Exposició Els paisatges a la taulaEn motiu de la Fira Cuina i Salut, al Museu de la Mediterrània, s’inaugurarà l’exposició Els paisatges a la taula que vol mostrar l’evolució de la gastronomia catalana al llarg de la història, com la globalització ha transformat la nostra manera de produir i consumir, i com aquesta evolució afecta a la varietat de productes que actualment trobem a les nostres taules.

L’exposició ens apropa a la gran varietat de recursos que ha caracteritzat la cuina del nostre país i la gran diversitat geogràfica del territori. Fa èmfasi també en la pèrdua del coneixement local i tradicional provocada per la globalització i en els canvis en els productes i els sabors de la nostra cuina actual.

L’exposició ens planteja una sèrie de preguntes a través de cinc àmbits diferents, tot intentant mostrar la importància dels conceptes paisatge i taula per tal d’unir i mantenir els patrimoni alimentari de Catalunya.

Exposició del 28 d’abril al 5 de juny
Localització : Museu de la Mediterrània