Abril 2017
week 13 1 2
El Petit Museu. Activitats familiars per Setmana Santa.
Visita cantada al museu.webEl Museu de la Mediterrània organitza 4 activitats pensades per al públic familiar de cares a les vacances escolars de Setmana Santa. Sota la denominació "El Petit Museu", són activitats per gaudir, per compartir, per ballar, per cantar, per aprendre, per reflexionar, per ser feliç... El Museu de la Mediterràniva vol acostar-se als més petits!

Sota el cicle "El petit Museu", el Museu de la Mediterrània organitza per Setmana Santa les següents activitats, us recomaneu que us inscriviu, perquè tenen les places limitades:

sortidacastellwebDivendres 14 d'abril a les 12 h
Visita Cantada al Museu de la Mediterània (Activitat gratuïta)
Esteu preparats per cantar i ballar? Veniu a fer una visita diferent, musicada al Museu de la Mediterrània de la mà de la glosadora Mireia Mena.

sortidaornitologiawebDissabte 15 d'abril a les 10 h
El Castell del Montgrí, una fortalesa medieval (Preu: 4 €)
Caminada guiada fins al cim del Castell del Montgrí per tal de conèixer la seva història i el patrimoni natural i cultural del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter.

minaaiguawebDiumenge 16 d'abril a les 10 h
Observem els ocells de Santa Caterina (Preu: 4 €)
Una sortida per la Vall de Santa Caterina per observar, descobrir i aprendre els nostres ocells de la mà del naturalista Albert Burgas.

Dilluns 17 d'abril a les 11 h
Viatge subterrani a la Mina d'Aigua
(Preu: 4 €)
Una visita guiada sorprenent, submergiu-vos sota terra per descobrir un espai màgic i singular enmig el nucli històric de Torroella.

Més informació i inscripcions al Museu de la Mediterrània.
Edat recomanada entre 6 i 12 anys.Tot i així l’activitat és oberta a tothom.
Places limitades. Inscripcions: 972 755 180 - Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la